Jesteś na archiwalnej stronie BIP Ministerstwa Sprawiedliwości.
Od 1 kwietnia 2019 r. strona BIP Ministerstwa Sprawiedliwości znajduje się pod adresem www.gov.pl/sprawiedliwosc
Rok 2016
BA-F-II-3710-13/16
2016-04-12
Utrzymanie i rozwój systemu HP Service Manager oraz szkolenia dla użytkowników systemu HP Service Manager
Pliki
Ogłoszenie o zamówieniu
(liczba pobrań: 844)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
(liczba pobrań: 1131)
Tom II SIWZ - Wzór Umowy
(liczba pobrań: 902)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 1 do umowy- Opis systemu
(liczba pobrań: 987)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 3 do umowy- Wykaz płatników
(liczba pobrań: 746)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 4 do umowy - Szczegółowe zasady realizacji i odbioru usługi udzielania wsparcia Administratorom oraz Użytkownikom
(liczba pobrań: 754)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 5 do umowy- Rozpoznawanie przyczyn, usuwanie Błędów Systemu oraz ich skutków
(liczba pobrań: 777)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 6 do umowy- Przygotowywanie zapytań
(liczba pobrań: 739)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 7 do umowy- Monitorowanie konieczności instalacji poprawek instalowanie oraz wdrażanie poprawek
(liczba pobrań: 794)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 8 do umowy- Szczegółowe zasady realizacji modyfikacji Systemu
(liczba pobrań: 718)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 9a do umowy- Wytyczne do wykonania materiałów i uruchomienia szkoleń
(liczba pobrań: 775)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 9b do umowy- Szkolenia - Wytyczne do przygotowania i zrealizowania szkoleń warsztatów
(liczba pobrań: 852)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 10 do umowy- Wymagania w zakresie Zespołu Wykonawcy dedykowanego do realizacji Umowy oraz skład Zespołu
(liczba pobrań: 901)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 11 do umowy- Formularze
(liczba pobrań: 765)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 12 do umowy- Dokumentacja Systemu
(liczba pobrań: 803)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 13 do umowy - Serwis gwarancyjny
(liczba pobrań: 717)
Tom II SIWZ - Załącznik nr 14 do umowy- Szczegółowe zasady realizacji skonfigurowania Usługi rozliczania
(liczba pobrań: 781)
Tom II SIWZ - Podręcznik operatora Service Desk
(liczba pobrań: 1500)
Tom II SIWZ - Podręcznik użytkownika Proces Zarządzania Zmianami
(liczba pobrań: 997)
Tom II SIWZ - Dokumentacja Operacyjna Zarządzanie Poziomem Usług SLM
(liczba pobrań: 1090)
Tom II SIWZ - Podręcznik Operatora Proces Zarządzania Incydentami
(liczba pobrań: 1180)
Tom II SIWZ -Dokumentacja operacyjna SLM
(liczba pobrań: 875)
Tom II SIWZ -Podręcznik użytkownika Zarządzanie konfiguracją
(liczba pobrań: 883)
Tom II SIWZ - Podręcznik administratora
(liczba pobrań: 1778)
Tom II SIWZ - Dokumentacja powykonawcza - Konfiguracja systemu
(liczba pobrań: 894)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 12 kwietnia 2016 r.
(liczba pobrań: 917)
Zmiany treści SIWZ z dn. 27.04.2016 r.
(liczba pobrań: 834)
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
(liczba pobrań: 710)
Odpowiedzi na pytania do SIWZ z dn. 9 maja 2016 r.
(liczba pobrań: 665)
Sprostowanie do - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 12 kwietnia 2016 r.
(liczba pobrań: 611)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej
(liczba pobrań: 969)
Wszyscy zainteresowani/Wykonawcy, którzy złożyli oferty
(liczba pobrań: 644)
O dokumencie