Aktualności

Zawiadomienie o wszczęciu z urzędu postępowania rozpoznawczego dotyczącego nieruchomości położonej przy ul. Piaseczyńskiej 32

2018-07-30
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich (dalej: Komisja) zawiadamia, że w dniu 9 lipca 2018 r., na posiedzeniu niejawnym, zostały przez Komisję podjęte czynności w sprawie nieruchomości położonej przy ulicy Piaseczyńskiej 32, sygn. akt KR III R 41/18.
Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania zostały udostępnione w dniu 30 lipca 2018 r. w zakładce — Postępowania rozpoznawcze przed Komisją.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy, do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 nie stosuje się ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Komisja informuje, że zgodnie z art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz.U. z 2017 r. poz. 718, ze zm.) strony mogą być zawiadamiane o wszczęciu postępowania, decyzjach i innych czynnościach Komisji poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie podmiotowej urzędu obsługującego Ministra Sprawiedliwości. Zawiadomienie albo doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ogłoszono w BIP w dniu 30 lipca 2018 r.
powrót do listy aktualności

O dokumencie